środa, 11 grudnia 2013

Włosowe spa:)

Dziś napiszę o tym, że na włosach można mieć wszystko. Z okazji Mikołajek i nocowania u mojej koleżanki  i nowej zapalonej włosomaniaczki - Zielonej Igg.

Oprócz Igg była też Ania - kompletnie zielona, niewłosomaniaczka.

Pomysłodawcom i wykonawcą byłam ja :D

Co zrobiłyśmy?

1. Olejowanie
Igg nałożyłam olejek GP z papryczką na skalp, a Ani i sobie wtarłam żel lniany we włosy u nasady.

Spryskałam włosy Igg i Ani miodem rozpuszczonym w wodzie z dodatkiem odżywki po czym nałożyłam olej winogronowy które trzymaliśmy m na głowie ok. 1 godzinę.

W tym czasie zjadłyśmy pizzę i pośpiewałyśmy :D

2. Umyłyśmy włosy i nałożyłyśmy odżywkę bez silikonów.

3. Laminowanie - co było pkt pielęgnacji dzisiejszego spa :D


Typy włosów:

                                                   Ania - jasny blond


Ania przy głowie ma swoje naturalne włosy a  końcówki ma wysuszone przez dawne farbowanie - bardzo jasną blond farbą.

Naturalnie jest jasną blondynką o falowanych włosach oraz (chyba) jest średnioporowata lub niskoporowata. Ma bardzo mocne włosy, grube i są ogólnie zdrowe - po za kilkoma włosami nic jej nie wypadło

Po zabiegu
włosy są bardzo lekkie i puszyste oraz miękkie, gładkie i lśniące.
Jest bardzo zadowolona z zabiegu. :)

Jednak błędem było laminowanie u niej bo włosy na końcach były bardzo spuszone


O Zielonej Igg i jej wrażeniach możecie przeczytać (tutaj i tutaj)


Ja - Blondynka

Miodowy blond
O moich włosach nie będę się rozpisywać bo zrobiłam to już tutaj

Moje włosy przed kuracją (spuszone i pofalowane przez  warkocz i po nałożeniu oleju - Igg bardzo zię zdziwiła że moje włosy są takie ciemne)

Cóż spa na moich włosach nie zrobiło wielkiej zmiany - ale było przyjemne tak bardziej zadbać o siebie w gronie ludzi którzy popierają twoje zainteresowanie (Igg <3 )  - a nie narzekają na twoje włosmomaniactwo :D

Ważnym pkt spotkania była wieczorna sesja zdjęciowa (dlatego kolor jest przekłamany i z fleszem)

I o to kilka zdjęć Blondynki i nie tylko :)

Włosy w trakcie schnięcia
Normalnie wyschnięte włosy - tak zwykle wyglądają





Po zagnieceniu fal :)

A tu ja i Ania :) - Dwie Blondynki :)


A tu ja i Zielona Igg :)






A wy robicie sobie czasem jakieś wspólne spa?
Piszcie w komentarzach :)

Wasza
Blondynka



2 komentarze: