niedziela, 10 listopada 2013

Cebulowa wcierka - recenzja

 Dziś chciałam napisać o spóźnionej recenzji wcierki cebulowej  którą stosowałam na przełomie września i października. Ze względu na zapach, który bardzo przeszkadzał mojej rodzinie nie mogłam stosować wcierki regularnie, ale wynik jej stosowania bardzo mile mnie zaskoczył.

Na początek przypomnę

skład:
woda, sok z cebuli, sok z czosnku, miód, wódka żytnia, olejek rozmarynowy.

więcej o tej wcierce pisałam w tym poście (klik)

DZIAŁANIE:

Niestety wcierka nie zmniejszyła wypadania, więc mojej jesienne wypadanie trwało dalej :( , ale pojawiły się nowe baby hair (nie tak dużo, ale były) - za to wcześniejszy baby hair mocno mi podrosły dzięki czemu zniknęły mi zakola :) Największym plusem cebulowej wcierki było to że włosy urosły mi o 2,5 cm! Po odjęciu 1 cm podsumowuję, że wcierka przyspieszyła wzrost moich włosów o 1,5 cm - przy bardzo nieregularnym stosowaniu - więc gdybym stosowała regularniej włosy podrosły by mi bardziej :)
Zaczynam się zastanawiać czy to działanie czosnku  czy jednak cebuli, bo po mojej kolejnej wcierce włosy mi tak nie urosły - a nie było w niej właśnie czosnku.

Czy polecam? 
Tak! Bo to naprawdę dobry i bardzo tani sposób na szybki wzrost włosów:)

Czy do niej wrócę?
Mam nadzieję, że tak (chyba, że domownicy wyrzucą mnie z domu :D ) ale zmienię trochę skład - będzie więcej soku niż wody. Wcierką zacznę stosować być może latem kiedy będę mogła wyjść spokojnie na dwór i nie będę odstraszała tym zapachem ludzi.

Inne uwagi:
Moja mama mówi, że wcierkę trzeba zmyć koniecznie ciepłą\gorącą wodą (z szamponem oczywiście), bo inaczej zapach zostanie.

Dł. moich włosów po tej wcierce:
54,5 cm (mierzone na mokro)
53,5 cm (mierzone na sucho)

A czy wy stosowaliście taką wcierkę? Jeśli tak to jakie otrzymaliście wyniki? 

Wasza


Blondynka

4 komentarze:

  1. Kochan właśnie postanowiłam ją wypróbować ;) Trzymaj kciuki,by mnie nie wyrzucili z domu ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj ją nie dłużej niż 15-30 min, najlepiej w pokoju w którym możesz być sama :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam wcierkę z soku z cebuli i czosnku, niestety dodałam alkoholu i podrażniła mi skórę głowy, ale faktycznie włosy po niej urosły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam z cebuli - największy przyrost - bo moje włosy nie rosną :( spróbuj dać inny konserwant lub co tydzień robić nową porcję.

      Usuń