niedziela, 17 marca 2013

kilka słów na włosowym starcie...

Hej!
Nazywam się Basia. 
I postanowiłam stworzyć blog dla dziewczyn o blond włosach.

Przeglądając różne fora i blogi na temat włosów i "włosomani" :D zauważyłam że bardzo mało jest blogów dla blondynek (naturalnych), a bardzo dużo dla brunetek. Dlatego postanowiłam, że w końcu stworzę własny blog... właśnie dla blondynek :)

Od dziecka byłam chłopczycą, więc moda i dbanie o siebie mnie nie obchodziło, ale z wyglądu najbardziej zależało mi na włosach. Bardziej interesować się włosami zaczęłam kiedy zafarbowałam je na czerwono (niefortunny mahoń). Dwa miesiące przed studniówką zaczęłam szukać sposobów na to jak rozjaśnić moje włosy i wrócić do naturalnego koloru.

Farbowanie na blond odpadało oczywiście, bo wcześniejsze farbowanie doraźnie zniszczyło mi włosy (o które tak naprawdę nigdy nie dbałam). Postanowiłam poszukać w internecie sposobów na rozjaśnianie włosów naturalnymi sposobami. Trafiłam na wiele sposób, ale głównie opierających się na rumianku.

Potem jakimś sposobem natrafiłam się na blogi Eve, Anwen i innych dziewczyn zamieszanych w włosomanię. I takim o to sposobem zaczęłam interesować się pielęgnacją włosów. Jestem w tym dość świeża, bo dopiero od miesiąca i prawdę mówiąc zamiast uczyć się na maturę, zaczęłam tworzyć różne "mikstury" (jak je nazwała moja mama), czyli maseczki, olejować i dokładnie przyglądać się szamponom i odżywką w sklepach :D

Zapraszam wszystkich zainteresowanych (nie tylko blondynki) :)

Wasza
Blondynka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz