niedziela, 3 kwietnia 2016

Nowy Blog! Płatek róży...

Cześć!

Wzięła mnie wiosenna wena na coś nowego. A tak na prawdę to już od dłuższego czasu o tym myślałam...

Tak więc z pierwszym kwietnia założyłam nowego bloga o uroczej nazwie: Płatek róży :)
O czym będzie - to dowiecie się jeśli przeczytacie pierwszy wpis. Powiem tylko tyle, że będą i nowości i kontynuacje. 

Oczywiście Dziennik Blondynki wciąż pozostanie - nie będę go kasować, może czasem coś napisze nowego. Wiem na pewno, że niektóre wpis udoskonalę i przeniosę do Płatka róży. Stwierdziłam, że ten blog jest zbyt chaotyczny i nie taki jaki chciałabym żeby był. Dlatego chcę zacząć od nowego miejsca, które mam nadzieję uporządkować i prowadzić względnie regularnie (najpierw muszę skończyć pisać pracę licencjacką - a za dwa lata to samo się powtórzy :D ).To mój pierwszy blog, na którym uczyłam się blogowania, więc jego nie idealność jest piękna i będę miała do niego sentyment.

Dlatego chciałam wszystkich moich obserwatorów, stałych, tymczasowych i przelotnych czytelników serdecznie zaprosić do Płatka Róży. Po nowe inspiracje, obserwacje, informacje i wpisy.

Pozdrawiam

Wasza


Blondynka

3 komentarze:

  1. Hej! Nie czytałam Twojego poprzedniego bloga,ale fajnie,że go założyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli intresuje cię temat zdrowego odżywiania oraz naturalnych metod pielęgnacyjnych, to polecam zajrzeć na stronę https://migliori-integratori.it/ampolle-per-la-caduta-dei-capelli-e-dei-licheni-2-preparazioni-top-degli-ultimi-mesi/ gdzie znajdziesz wiele interesujących artykułów na ten temat.

    OdpowiedzUsuń