wtorek, 19 sierpnia 2014

Przerwa w blogowaniu + zdjęcie faloloków

Hej! Wiem, że długo mnie nie było - a tu znów przerwa, ale jakoś tak wychodzą mi intensywnie te wakacje, że nie mam czasu na napisanie postów mimo iż pomysłów mam bardzo dużo, a czasu jak zwykle nie. Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga, obserwacje i za komentarze. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie na czas mojej nieobecności ;)

W końcu jadę na zasłużone wakacje. Chociaż i tak będą one intensywne, więc nie wiem czy będzie czas na odpoczynek. Mam nadzieję że jak wrócę to uda mi się napisać post o domowym spa, o moich zakupach i recenzje która chodzi za mną od miesiąca.
Powyższy kosz ziół zapowiada, że pokażę wam kilka świetnych przepisów na wykorzystanie powyższych ziół, będzie też tutoriale związane z szyciem (o ile znajdę upragniony materiał), o decupagu też będzie...... To wszystko będzie o ile będę miała czas.A na pocieszenie wstawiam zdjęcia moich prześlicznych faloloków które udało mi się uzyskać w mżawkowy dzień - a wcześniej porządnie je nawilżyłam. Były cudowne! 

P.S. Idę się pakować :D

A jak wasze wakacje? Intensywne\leniwe\w rozjazdach? 
Piszcie w komentarzach!

Wasza


Blondynka

8 komentarzy: